Har du frågor?

Här hittar du svaren till några av de vanligate frågorna.

Produkter

Har ni eget lager?

Ja. Vi har Sverige största lager vilket innebär att vi kan garantera snabba leveranser.

Jag är nybörjare, är era färdiga volymfransar något för mig?

Ja. Genom att använda våra färdiga volymfransar kortar du ner arbetstiden med professionell resultat. Du kan avsluta med att göra egna knippen för att öva utan att kunden märker av skillnaden.

Är fransarna återanvändbara?

Nej. Vi rekommenderar inte återanvändning pga hygien och hälsorisker.

Rabatter

Hur kvalificerar jag mig för rabatter?

Du kommer att kvalificeras efter summan du handlat för. Handlar du stora summor är du välkommen att kontakta oss via mail.

Retur

Kan jag byta en vara?

Nej. Du kan avbryta ordern eller returnera varor inom 14 dagar.

Hur gör jag en retur?

I paketet du fått finns en Avi medskickad (Drop off.) Tejpa på den och lämna till närmaste postnord ombud.

Vad kostar det att returnera?

Returen kostar 60kr och dras av på summan som återbetalas.

Hur gör jag om jag saknar retursedel eller returetikett?

Kontakt oss via mail eller sms.

Hur reklamerar jag en vara?

Lägg tillbaka den i samma emballage och tejpa på Avin (Drop oss). Lämna till närmast postnord ombud.

Vad gör jag om min vara är transportskadad?

När du upptäcker detta ska du snarast möjligt ta kort/filma detta och skicka till oss. Antingen via mail eller sms.

Hur fungerar rabatter vid byten och returer?

Vid returer kommer vi återbetala samma summa du betalat för minus eventuella postkostnader.

Enligt spårningen har ni fått min retur men jag har inte fått returkvitto?

När vi mottagit din retur gör vi återbetalning via klarna. En ny faktura/kvitto kommer att skickas via klarna till mailet du angav. Du kan även logga in på klarna.se

När blir jag återbetalad för min retur?

Återbetalning kommer att ske inom 3-7 arbetsdagar via klarna.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Paketet kommer att skickas tillbaka till oss. Vi kommer att göra en återbetalning för varorna minus postnordskostnader för tur och retur.

Vad gäller om jag vill reklamera/retunera en vara?

Är det fabrikatsfel eller skadade varor returneras varorna med hjälpa av Avin (Drop off.) Vi kommer att stå för kostnaden. Är det däremot inget fel på varan kommer vi göra återbetalning för varan minus fraktkostnader.

Vad betyder ångerrätt och returrätt?

Detta innebär att du har rätt att ångra ett köp innan vi hinner skicka iväg varorna. Du kommer få tillbaka hela summan via klarna. Har vi däremot skickat iväg varorna kan du antingen avbryta ordern eller returnera dessa och få återbetalning minus fraktkostnader för tur och retur.

Hur får jag tillbaka mina pengar?

Du får tillbaka dina pengar via klarna.

Hur registrerar jag min retur online?

Skicka mail till oss vid retur. Det går även att kontakta oss via sms.

När måste jag senast returnera mitt paket?

Inom 14dagar från att du lagt beställningen.

Behöver jag betala returavgift när jag returnerar?

Vid fabrikatsfel eller skada på varan står vi för kostnaden. Vid annat fall står köparen för returavgiften.

Hur får jag en ny returfraktsedel?

Kontakta oss via mail eller sms.

Kan jag returnera varor från olika beställningar i samma paket?

Ja. Var tydlig med att ange ordernummret för varorna. Returnera varorna inom 14 dagar från beställningsdagen.

Leverans

Hur fungerar hemleverans av paket med PostNord?

Vi erbjuder för tillfället bara leverans till postnord ombud.

Vilka leveransmetoder kan jag välja?

Just nu skickar vi allt närmaste postnordombud.

Levererar ni till postboxar?

Nej

Hur lång är leveranstiden och vad kostar leveransen?

2-6 arbetsdagar. 63kr via postnord.

Hur spårar jag min beställning?

Antingen via postnordsappen eller på postnord.se

Kan jag ändra min leveransadress?

Inte efter du lagt beställningen.

Till vilka länder levererar ni?

Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland.och Frankrike.

Betalning

Hur skickas min faktura?

Fakturan skickas till mailet du angav via klarna. Du kan närsomhelst gå in på ditt klarna konto för att se dina beställningar.

Hur får jag ett kvitto på mitt köp?

Via klarna. Vi skickar alltid med ett kvitto i ditt paket.

Vad ligger faktureringsavgiften på?

All fakturering går via klarna. För mer info besök klarna.se

Vilka betalsätt finns det?

Debetalning, kort, Swish, direkt betalning och faktura.

Vad ska jag betala om min retur inte visas på fakturan?

När vi mottagit din retur korrigeras fakturan. Klarna kommer att skicka ut en ny faktura.

Varför har jag inte fått min faktura?

Kolla gärna i skräppost. Om du fortfarande inte mottagit din faktura ber vi dig kontakta klarna.